Cervera inaugura un cicle de taules rodones del Mil·lenari amb una primera sessió dedicada a l’urbanisme
Un espai de reflexió col·lectiva per implicar la ciutadania en el futur de la ciutat. La primera taula rodona, moderada per Josep Ramoneda, tindrà lloc l’11 d’abril.
DIMECRES 08 ABRIL 2026
En el marc de la commemoració del Mil·lenari de Cervera i sota l’eix “Mil anys, mil veus”, es presenta el cicle de debats “La Cervera del Futur”, un espai de reflexió i diàleg obert que vol implicar la ciutadania en la construcció d’una ciutat més activa, amb un urbanisme viu i participatiu.
Aquest cicle s’emmarca en la voluntat de celebrar els mil anys d’història de la ciutat, projectant Cervera cap al futur a través de la participació ciutadana i el pensament col·lectiu.
El cicle s’estructura en tres sessions de taules rodones. La primera, amb el títol “Cervera Activa. Urbanisme i Ciutadania”, obre el debat posant el focus en el dinamisme de la ciutat, el seu desenvolupament urbà i el paper clau de la ciutadania en la seva transformació.
La sessió tindrà lloc el dissabte 11 d’abril, a les 17.30 h, al saló de la Paeria, i serà conduïda pel periodista i filòsof Josep Ramoneda. Comptarà amb la participació de Francesc Muñoz, doctor en geografia; Mónica Beguer, arquitecta urbanista; i Josep Esteve, arquitecte expert en patrimoni.